עיצוב מלתחות בבריכות ציבוריות


עיצוב בריכות ציבוריות היא חוויה נפלאה ואולי הגשמת חלום למעצבים רבים, אך עיצוב אחד יכול להיות קשה יותר מה שנראה והוא עיצוב המלתחות. מצד אחד המלתחות צריכות להיות שימושיות ולבזבז כמה שפחות מקום משטח הבריכה, מצד שני המיקום שלהם חייב להיות נוח ומצד שני הן חייבות להיות נוחות ומעוצבות.

כשעיצוב פוגש נוחות

עיצוב מלתחות ציבוריות מפגיש בתוכו שני ערכים חשובים, עיצוב ונוחות. את הפגישה בין הערכים הללו אנו יכולים למצוא במקומות רבים שעוברים עיצוב קפדני מהעסקים והמפעלים ועד המתאר הביתי שלנו, אך עיצוב מלתחות מציב כמה אתגרים קשים. יש צורך ליצור אווירה כמה שיותר נוחה ומרווחת אך כידוע לכולנו לא תמיד זה כל כך פשוט, כיוון שיש מקום מוגדר למלתחות, מקום שתוכנן מראש עם הקמת המבנה, והעיצוב נתקל בקשיים. כדי לעצב את המלתחות יש צורך לבחור בצבעים בהירים ומאווררים ולבחור את הריהוט המתאים.

בחירת ריהוט למלתחות בבריכה ציבורית

חלק ניכר מהעיצוב בכל מקום שהוא ולא רק במלתחות ציבוריות, נקבע לפי הריהוט. אם יהיה במלתחות ריהוט איכותי המלתחות ייראו איכותיות ואם יהיה ריהוט זול אז בדיוק להיפך, המלתחות ייראו זולות ולא איכותיות. עם זאת, בחירת הריהוט היא לא רק עניין של עיצוב אלא עניין שלפרקטיקה כיוון שיש לבחור את הספסלים המתאימים שיהיו במרווחים מתאימים, את התאורה המתאימה שתיצור אווירה מתאימה וכמובן מראות שיהיו במקומות הנכונים וישתלבו היטב בעיצוב, תאי החלפת בגדים וכולה. כל אלו צריכים להיות בקו עיצובי דומה, מחומרי דומים ובצבעים מונו כרומטיים וכולה.

בחירת לוקרים למלתחות

אולי הריהוט החשוב ביותר שיהיה במלתחות בבריכה הציבורית הם הלוקרים. ללא לוקר מתאים, אנשים פשוט לא ירגישו בטוחים, הרי אף אחד לא רוצה ללכת להתקלח כאשר הציוד שלו לא נעול היטב. מה יכול להיות תקול בלוקר? יכול להיות שהם באיכות ירודה מאוד ויכול להיות שהם לא יהיו בגודל המתאים, ויכול גם להיות שהם יהיו שימושיים במיוחד אך פשוט יקטינו משמעותית את המלתחות, כאשר לעתים זו רק תחושה בשל בחירת העיצוב או הצבע שלהם. בחירת הלוקרים היא נקודה עמוקה למחשבה ודורשת בחירה נכונה ונבונה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

רכישת לוקרים יד שניה

לוקרים לבתי חולים