רכישת לוקרים יד שניה


כל בריכה ציבורית, כל מכון כושר וגם בבתי ספר, אוניברסיטאות ומוסדות לימוד אחרים, זקוקים ללוקרים. בלי הלוקר לא יוכלו הנוכחים להרגיש בטוחים להשאיר את החפצים שלהם וכל עסק שעונה לקטגוריה הזו חייב לדאוג ללוקר איכותי שיהיה אפשר לנעול בקלות ובבטיחות. לוקר יד שנייה יכול להיות איכותי ובמחיר משתלם יותר ובמאמר זה נדבר על דרך וכדאיות הרכישה שלהם.

למה לקנות לוקרים יד שנייה?

הלוקר הוא רכישה חשובה מאוד ואף הכרחית למגוון רחב של מקומות אך ברגע שמדובר בכמות לוקרים גדולה מאוד, המחיר יכול להיות גבוה ולא תמיד יתאים לתקציב. לוקר ממוצע יכול לעלות בין 100 ועד 250 שקלים כאשר לוקר יד שנייה יכול לעלות חצי מהסכום הזה, ובקנייה של מאות לוקרים החיסכון משמעותי. קניית לוקר יד שנייה היא בעיקר עניין כלכלי כאשר החיסכון משמעותי ביותר בעוד שאר הפרמטרים, כמו התאמה למקום והתאמה לשימוש, יש שיאמרו גם התאמה לעיצוב שחשובה לא פחות, מתאפשרים בקלות גם כשקונים לוקר יד שנייה לכן הקנייה כדאית ומשתלמת.


איך נמצא לוקר יד שנייה?

חיפוש לוקר יד שנייה לא יהיה מסובך בעידן האינטרנט כאשר באתרי יד שנייה תוכלו למצוא מגוון רחב בדגמים שונים עד שתמצאו את הלוקר שמתאים לכם. לוקר יד שנייה ניתן לחפש גם דרך חברות שונות שלעתים מחליפות את הלוקרים של הלקוחות שלהם ומחפשות קונה לאלו הישנים, כאשר המחיר כבדרך כלל נמוך ביותר. החיפוש אחר לוקר יד שנייה בדרך כלל יהיה בבריכות ציבוריות, בפארקי שעשועים גדולים או במוסדות חינוך כאשר הם הלקוחות העיקריים שהלקוחות שלהם משתמשים בלוקר ולכן מוטב לרכז את החיפושים דרכן.

מה צריך לבדוק בלוקר לפני הקנייה?

לפני שקונים לוקר יד שנייה חשוב מאוד לבדוק את מצבו העדכני. יכול להיות שהוא נפרץ ולכן הוא כבר לא יהיה טוב מספיק למרות המחיר הנח שלו ויכול להיות שהוא התעקם או שהוא חלוד. לעתים לוקר כזה יכול להיות מספק אך תלוי לאן. אם מדובר על לוקר שמיועד לשימוש ביתי אז אתם יכולים לבחור לוקר כזה אך אם מדובר על שימוש עסקי והוא צריך להיות בעיני הלקוחות ובשימוש רב כדאי לקנות לוקר באיכות טובה יותר, כיוון שלוקר כזה לא רק שאינו יפה אלא יכול להיות מלחיץ בעיני הלקוח שלא ישתמש בו. 

רכישת הלוקר המושלם

רכישת לוקרים יד שנייה יכולה לבלבל. לעתים המחיר של הלוקר יהיה נמוך מאוד ומבחינה כלכלית מדובר בהוצאה משתלמת במיוחד, אך חשוב לוודא שהלוקר באמת מתאים לדרישות. אם אתם צריכים לוקר בגודל מסוים או בעובי מסוים כדי שיהיה ברמת בטיחות גבוהה יותר, אם אתם רוצים לוקר עם מנגנון נעילה שונה ולמעשה כל פרמטר אחר שחשוב לכם, לא כדאי להתפשר על כך רק בגלל המחיר שכן הלוקר ישמש אתכם לאורך שנים ארוכות, לעתים ליותר מעשור. כמו כן, כדאי לחשוב על העיצוב של הלוקר שיש לו חשיבות רבה לעיצוב המקום וגם על כך לא להתפשר.

עניין של כמות

רכישת לוקר היא בדרך כלל עניין כמותי שכן רכישת לוקר אחד בדרך כלל לא תעזור. כשרוכשים תאי אחסון ננעלים בדרך כללה ם מיועדים למכון כושר, לבריכה ציבורית או למוסד לימודי ולמעשה לוקר אחד או שניים שנמכרים לא יעזרו למקרים כאלו. אם אתם מחפשים לוקר לשימוש ביתי אז המשימה תהיה הרבה יותר פשטה אך אם אתם מחפשים לוקר לשימוש עסקי, המשימה תהיה מורכבת וככל הנראה לוקר יד שנייה לא 
יהיה הפתרון הטוב עבורכם.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

לוקרים לבתי חולים

עיצוב מלתחות בבריכות ציבוריות